هزار و یک راه برای لاغر نشدن!


در طول هفته ی گذشته، ایمیل جالبی از یکی از کاربران دوره “لاغری برای همیشه” دریافت کردم که مطمئنم برای شما آموزنده خواهد بود. خانم فاطمه از بجنورد مدتها پیش دوره را سفارش داده بوده اند. حدود یک ماه قبل برایمن ایمیل کاملا مایوسانه ای فرستادند که بخشی از آن را در زیر می خوانید:

هزار و یک راه برای لاغر نشدن!
“ایمیل های اول شما من رو کلی پر از انرژی کرد تا دست از رژیم های پوچ و تو خالی و مزخرف بردارم و سراغ هیپنوتراپی بیام. اولش هم خوب شروع کردم اما دوباره… لعنت به من… لعنت به من و به اراده ی ضعیفم. شاید در بین کاربران شما مثل من انگشت شمار باشن… دیگه اعتماد به نفسی ندارم که بخواد ضعیف بشه چون با رژیم های طولانی از بین رفته بود. امیدم به هیپنوتراپی بود که اونم… بعد از سه ماه دوباره وزن قبلی شدم… من انسان چاقی هستم که عرضه لاغر شدن ندارم هرچقدر هم تلاش کنم لاغر کنم نمیشه… دریغ از یه جو اراده…

شما کورسوی امیدم بودید که خاموش شد…
مقصر شما نیستید مقصر منم….
به خاطر همه چیز ممنون
برای همیشه خداحافظ”
>>>>>
پس از خواندن ایمیل خانم فاطمه برای من کاملا مشخص بود که ایشون از سر کلافگی و سرخوردگی این ایمیل را نوشته اند. من حتی یک کلمه از حرفهای ایشان را قبول نداشتم! چون من کلا باورهای منفی و محدود کننده ی هیچ کدام از کاربرانم را قبول نداشته و ندارم و همیشه با آنها در جنگم. پس شروع به پرسیدن سوالات دیگری از فاطمه کردم. در ادامه ی گفتگو با ایشان متوجه شدم که قبلا ۱۰ کیلو با دوره ی من کم کرده اند. اما در عین حال انتظارات خیلی بالاتری از خودشان داشته اند و هر چیز کوچک ممکن است به راحتی ناامیدشان کند. یک مشکل دیگر این بود که برای رسیدن به لاغری عجله داشتند و چون نمی توانستند سریع به آن برسند خودشان را تنبیه می کردند.
پس یک راه حل متفاوت به ایشان پیشنهاد دادم. برایشان نوشتم که اصلا قرار نیست ایشان لاغر بشوند و تمام حرفهای بدی که درباره ی خودشون زدند احتمالا درست است!! ;))
اما چیز هایی که در این دوره یاد داده ام، برای سالم و پر انرژی بودن لازم است، فارغ از اینکه کسی لاغر بشود یا نه. پس از ایشان خواستم تا فقط آن بخش هایی از دوره ی من را انجام بدهند که واقعا برایشان لذت بخش است.
همینطور خواستم که خیلی آهسته و با تنبلی از نکات دوره استفاده کنند. خیلی آرام عادت های جدید را به برنامه خود اضافه کنند و به هیچ وجه خودشان را زیر فشار قرار ندهند. تا اینکه چند روز پیش این ایمیل را از ایشان گرفتم:
“طبق دستور شما کارهای دوره رو خرد کردم و فقط بخشی رو انجام دادم. چند روز فقط برای خودم لحظات شیرین دوره لاغری رو یادآوری می کردم و شبها قبل از خواب به یاد جلسات هیپنوتراپی خودم رو در اندام لاغر می دیدم و در خیالم با اون اندام لاغر به کارهام می رسیدم… هیچ کار دیگه ای از دوره شما رو انجام نمی دادم. آب هم خیلی نمی خوردم. با خودم می گفتم کم کم عجله نکن درست میشه برای غذا خوردن هم اصلا از دست خودم ناراحت نمی شدم و فقط سعی میکردم صدای شکمم بشنوم که کی سیر میشه… و این کار فقط چند روز انجام دادم کمتر از یک هفته..
باورتون نمیشه مهمونی شب یلدا همه بهم گفتن چقدر لاغر شدی چکار کردی.. من هیچ یک از کارهای دوره شما رو انجام ندادم فقط هرشب قبل از خواب به لاغری فکر کردم همین…
این بود که تونستم خودمو راضی کنم جلسه اول هیپنوتراپی رو گوش کنم… خیلی بهم آرامش داد خیلی…
چند روزی بود که میخواستم گوش کنم ولی به هر بهانه ای سرباز میزدم.. خدارو شکر… رفتم و در قسمت تکالیف وارد شدم و برای خودم تیک زدم خیلی لذت بخش بود…
سعی کردم شادی که در وجودم ایجاد شده را برای خودم بارها وبارها یادآوری کنم
امشب برام شیرینی آوردن من همیشه خیلی شیرینی میخورم اما بعد از اینکه یه دونه خوردم دیگه دلم نخواست و حتی هوس هم نکردم… سعی کردم خیلی آروم بخورم و لذتش احساس کنم…
نمیدونم واقعا تاثیر هیپنوتراپی یا اینکه به خودم تلقین میکنم… اما هرچه هست خیلی لذت بخشه… خیلی…
ممنون کمکم کردید خیلی ناامید بودم
ممنون بهم امید دوباره دادید سعی میکنم دوره رو تا آخر ادامه بدم
تا آخر عمر مدیون شما هستم و براتون آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.”
>>>>>>>
و مهمترین قسمت دوره من، همین پشتیبانی خاصی هست که از کاربرانم انجام میدهم. فایل های صوتی آموزشی جدیدی در قسمت اعضای سایت اضافه می شوند که شما را در مسیر لاغری تشویق می کنند و راه های مختلفی را برای اجرای نکات دوره به شما آموزش می دهند.
امیدوارم تجربه ی خانم فاطمه به شما انگیزه داده باشد تا هیچ وقت خودتان را ناامید و بی اراده ندانید.
امیدوارم این فرصت را از دست ندهید و از همین امروز به جمع زیباترها ملحق شوید. کافی است نام و آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید و از همین امروز بخش های مهمی از متد من برای لاغر شدن با هیپنوتراپی را کاملا رایگان دریافت کنید:





همراه همیشگی شما
مهدی خردمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *