تجربه ی یک کاربر از لاغری آسان، بدون اراده

سلام

من دوره ی شما را فروردین ٩٣ شروع کردم و سی دی ها را از همان موقع گوش دادم ولی حقیقتش چندان مقید به اجرای و انجام به موقع تکالیف نبودم، از گوش دادن به سی دی های هیپنوتیزم جداً لذت می بردم ولی حوصله ی پی گیری را نداشتم.
سوزاندن چربی ها بدون شکنجه کردن خودتان هم ممکن است
یه جورایی ذهنم خیلی درگیر و اشفته بود ولی این را می خواهم بگویم که بعد از گذشت یکسال آن القائات هیپنوتیزم کار خودش رو کرد و من بدون این که رژیم خاصی بگیرم، عادات غذاییم شروع کرد به اصلاح شدن و با کمال تعجب متوجه شدم که خودم به سمت تغذیه ی سالم و گزینش غذاهای مفید کشیده می شوم، حتی بصورت روزانه ورزش پیاده روی به صورت ۴ تا ربع ساعت، ٣ تا بعد از هر وعده غذایی و یک ربع هنگام بیدار شدن از خواب به برنامه روزانه ام اضافه کردم الان من هییییچ گونه منع غذایی برای خودم ندارم، حتی مثل بقیه فست فود می رم و نوشابه و چیپس می خورم ولی احساس می کنم بدنم دارای یک کنترل گر نامحسوس داخلی شده. حتی بیش از قبل خودمو دوست دارم واز اون حس عذاب وجدان قبلی ( در حال حاضر فقط در مورد تغذیه) خبری نیست.
در پایان این رو باید بگم که من توی این مدت حدوداً یکساله ٩ کیلو کم کردم واز ۶٩ به ۶٠ رسیدم واقعاً از شما و راهنماییاتون از ته دل ممنونم و دعاتون می کنم.
دوست داشتم از سری دیگر برنامه هاتون هم مطلع شوم
با تشکر
نازنین . ک
بوشهر

>>> پاسخ من
فکر می کنم بر مبنای این تجربه ی شما بتوانم ادعا کنم که متد لاغری من با هیپنوتراپی، به احتمال زیاد آسانترین روش در کل دنیا است! تصور کنید که اگرآن را به چند زبان دیگر هم ارائه می کردم چقدر تا حال ثروتمند شده بودم!
البته شما می توانستید در کمتر از یکسال و حتی در دو ماه هم این وزن را کم کنید، اما به هر حال ترجیح دادید که آرامتر و بدون استفاده از قدرت اراده این کار را انجام دهید. من با نگرش شما هیچ مخالفتی ندارم.
مهمترین نکته آن است که دقیقا با همان سرعتی پیشرفت کنید که برای “خود شما” مناسب باشد. زمانی که که من به سایر کارشناسان تغذیه و رژیم گوش میدهم، مرتبا با بازه های های زمانی و اعداد و ارقام خاصی روبرو میشم که واقعا خسته کننده هستند. آنها می خواهند به شما بگویند که چقدر و در چه مدت باید کم بکنید یا نکنید. زمانیکه شما از برنامه ی آنها جلو یا عقب بیفتید، دانش آنها زیر سوال می رود و آنها سعی می کنند به شما اثبات کنند که دارید اشتباه می کنید!
اما من رویکرد کاملا متفاوتی دارم! به نظر من بدن هر انسان منحصر به فرد است، و حتی ورای آن می روم: احساسات و شرایط روحی هر انسان نیز منحصر به فرد است!
من نمی توانم به انسانی که می خواهد لاغر شود به چشم یک “روبوت” نگاه کنم و سعی کنم متد خودم را با زور به وی تحمیل کنم. این کار همیشه نتیجه ی عکس می دهد.
شما یک انسان منحصر به فرد هستید و باید با سرعت مناسب “خودتان” قدم در راه لاغری بگذارید. متاسفانه اکثر کسانی که می خواهند لاغر شوند علیرغم آنکه پیشرفت مناسبی دارند، ناامید شده و خود را شکست خورده می دانند. چرا؟ چون خودشان را با دیگران می سنجند و یا اجازه می دهند قضاوت چند کارشناس روحیه آنها را تخریب کند و به همان جایی بازگردند که شروع کرده بودند. اینجاست که سخت گیری و جدیت می تواند قاتل پیشرفت شما شود!
این کار را نکنید! خودتان را به دیگران مقایسه نکنید! از کوچکترین موفقیت ها هم لذت ببرید و اجازه دهید بدنتان با آسودگی و بدون شکنجه شدن، لاغر شود و برای همیشه لاغر بماند.
تا زمانیکه در حال شمردن کالری و وزن کشی خودتان باشید، در حال تحمیل یک برنامه منطقی به یک ارگانیزم غیرمنطقی هستید! ما انسان ها تا حد زیادی غیرمنطقی هستیم و کاری را اغلب انجام می دهیم که حس خوبی به ما دهد و با آن راحت باشیم.
متاسفانه خیلی از افراد زیر بار حرف من نمی روند و همچنان دنبال تحمیل یک سیستم یا برنامه ی سختگیرانه به خود هستند. من تمام تلاش خودم را برای قانع کردن آنها می کنم ولی در ۵۰% اوقات شکست می خورم. بسیاری از افراد برخلاف شما به دنبال تجزیه و تحلیل خودشان هستند و کمتر به ندای درونی خود اعتماد می کنند. شاید جوری که ما در مدرسه تربیت شده ایم و مرتب تحت آزمون و قضاوت قرار گرفته ایم، ذهن ناخودآگاه ما را به اندازه ای آلوده کرده که دیگر نمی توانیم احساسات خود را شفاف و عمیق لمس کنیم و راه حل شخصی و منحصر به فردی را پیش بگیریم. بجای آن به دیگران نگاه می کنیم و خودمان را فراموش می کنیم.
به هر حال از خواندن تجربه ی شما بسیار لذت بردم و مطمئن هستم که قدرت ذهن ناخودآگاه شما قادر خواهد بود که در سایر عرصه های زندگی نیز شما را دگرگون کند.
اما در کنار آن در درونم ناراحت هستم که هنوز نمی توانم به “همه” کمک کنم و بیشتر دوستانی که مشکل لاغری دارند حاضر نخواهند شد که با سرعتی کمتر ولی مناسب با سرعت روحی و روانی خودشان لاغر شوند… امیدوارم لااقل روزی بتوانم به آنها نیز کمک کنم.

مهدی خردمند
هیپنوتراپیست

——————
پینوشت: برای دستیابی رایگان به بهترین تکنیک ها و ایده های من در مورد لاغری دائمی و آسان در خبرنامه ما عضو شوید. در تمام خبرنامه های ما لینک “لغو عضویت” وجود دارد و ما اهل اسپم فرستادن و یا سواستفاده از اعتماد شما نیستیم





2 نظر در “تجربه ی یک کاربر از لاغری آسان، بدون اراده

  1. سلام خسته نباشی من هرچه میخوام عضوشوم موفق نمیشم منواقعاازچاقی زجرمیکشم هرراهی رفتم خسته شدم لطفاراهنمایی کنین باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *