چرا ترازو دروغ می گوید؟

آیا شما فکر می کنید که پایین آمدن وزنتان روی ترازو نشان دهنده ی لاغر شدنتان است؟


به خواندن ادامه دهید تا ببینید چرا به احتمال زیاد ترازو به شما دروغ می گوید:
اگر من به شما بگویم که وزن شما ممکن است ۲ کیلو بیشتر شود اما اندامتان لاغرتر و سایزتان کوچکتر، آیا حاضر به امتحان کردن روش من هستید؟
سوزاندن چربی ها بدون شکنجه کردن خودتان هم ممکن است
خوب به آن فکر کنید!
وزن شما بیشتر خواهد شد اما در عین حال بدنتان سایز کم خواهد کرد و تمام آن لباس های کوچکتری را که دوست دارید خواهید پوشید.
اگر انگشت به دهان مانده اید و نمی توانید ارتباط این دو را ببینید کاملاً حق دارید. اجازه دهید بیشتر توضیح دهم.
در بدن ما “سلول های ماهیچه ای” وزن بیشتری نسبت به “سلول های چربی” دارند اما جای کمتری را اشغال می کنند!
یعنی اینکه اگر سلول های ماهیچه ای بیشتری در بدن شما تولید شود وزنتان افزایش پیدا خواهد کرد اما سایز بدنتان کمتر و کمتر خواهد شد.
بله… واقعیت دارد!
در واقع این لباس های فعلی شماست که میزان لاغری شما را می تواند نشان دهد: دور کمرتان کم خواهد شد و در ناحیه ران احساس گشادی بیشتری خواهید کرد… و لباس های فعلیتان گشادتر خواهند شد.
همچنان که بدن شما شروع به ماهیچه سازی می کند، متابولیزم بدنتان نیز بیشتر می شود و سلول های ماهیچه ای جای کمتر و کمتری اشغال می کنند و در عین حال بدنتان دیگر چربی ذخیره نخواهد کرد.
حال اگر شما تمرکزتان روی وزنی که ترازو نشان می دهد باشد و بدتر از آن، شروع به رژیم گرفتن کنید، بدن شما اول از همه، از سلول های ماهیچه ای خالی خواهد شد.
چرا؟
برای اینکه سلول های ماهیچه ای برای زنده ماندن نیاز به انرژی بیشتری دارند و رژیم گرفتن باعث می شود که بدن در حالت “قحطی زدگی” فرو برود. پس بلافاصله سلول های ماهیچه ای از بین خواهند رفت.
و بلافاصله وزنتان پایین تر خواهد آمد و خوشحال خواهید شد! اما منتظر نتایج ناامید کننده در هفته های آتی باشید! چون تمام وزن کم شده باز خواهد گشت و حتی چاق تر از پیش خواهید شد.
سلول های ماهیچه ای فشرده هستند، در حالیکه سلول های چربی مثل بالون!
اما هر قدر هم راه اشتباه را رفته باشید، باز می توانید برگردید.
جالب است بدانید که اکثر کاربران دوره ی لاغری من در هفته های اول سایز بیشتری نسبت به وزنشان کم می کنند… و در ابتدا این برایشان قابل باور نیست.
اما شما دلیل آن را اکنون می دانید، مگر نه؟
و نهایتاً به جایی خواهید رسید که لباس های دلخواهتان را بپوشید، زیپ ها را راحت بکشید و اگر کسی از شما پرسید که وزنتان چقدر است با تبسم بگویید: نمی دانم!!
و اگر دوست دارید راهنمای کامل من برای لاغری دائمی و بی بازگشت را دریافت کنید توصیه می کنم همین الان در خبرنامه ی زیر عضو شوید و ایمیل های من را به دقت بخوانید. این ایمیل ها را من به طور محدود برای کسانی می فرستم که بدانم برای لاغر شدن جدی هستند و می خواهند قدم به قدم با متد من لاغر شوند و در نتیجه روی این سایت با هیچ جای دیگری آنها را پیدا نخواهید کرد.
برای دستیابی به این گنجینه ی طلایی متد لاغری نام و آدرس ایمیل خود را همین الان در قسمت پایین وارد کنید.





همراه شما
مهدی خردمند

7 نظر در “چرا ترازو دروغ می گوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *